sobota, 11 sierpnia 2012

My fortune cooke today!

Photobucket

2 komentarze:

kofika pisze...

Ciasteczko z pozytywną wróżbą? Aha, ciasteczko do podziału z moim łasym wilczurzyskiem, a wróżba tylko dla mnie. Bardzo długo nie praktykowałam smaku ciasteczkowych wróżbek. Dzisiaj przydałoby się, oj, przydało... bardzo... Przyznaję, Joniu, że zaglądam pod nakrętki niektórych kupnych soczków. Czasem są tam nawet fajne „motywce”, ale nigdy dla mnie nie aż tak pozytywne, jak te Twoje thorntonowskie motta powyżej. Jak to dobrze, że znowu tam je można znaleźć!
Dzisiaj pod srebrną nakrętką z FRUGO znalazłam nie wróżbkę (a szkoda!), ale „cenną” radę: „Sklej mały statek, wlej wody, dorzuć trochę piasku i poczuj morze”. Rada bez modelarskiej realizacji podziałała, bo wzięłam się do oglądania przesłanych mi przez siostrę „greckich” slajdów. Morze zobaczyłam i „poczułam” okiem dosłownie. Żaden to był zresztą wysiłek, bo pewnie nie wyprorokowała go ciasteczkowa wróżbka!

Jonia's cut pisze...

Helo Kofika :) Mam nadzieję, że jeszcze odpoczywasz. Ja niestety już w kieracie, a piasek to ja miałam dzisiaj w śnie, śniły mi się połacie piachu, a dodatkowo ogromna siatka z jabłkami i brzoskwiniami. Chyba ma jeszcze wakacje w głowie. Dziękuję za odwiedziny :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...